lördag, mars 24, 2007

Presenter från taxfree-shoppning

Det finns en fördel med att ha föräldrar som åker på jobbresor. Det är M&M* och smink som typ bara finns på NK. Men min pappa hade varit i Zürich (en stad i Schweiz) med jobbet och på vägen hem så hade han köpt lite najs saker.

Här till vänter ser ni de läppbalsam jag fick. Nu kommer det en kort presentation om vart och ett av dem.
Den med pussmunnar på heter Cereza(betyder körsbär) och den luktar bubbelgum.
Den med hjärtan på heter Frambuesa(betyder hallon) och luktar en doft som jag så väl känner igen men inte känner igen vart jag har känt den.
Den med stjärnor på heter Papaya och jag tror att den luktar syren (fast det kan vara något annat).
Den med blommor på heter Fruta de la Pasión (betyder passionsfrukt) och luktar som något godis, fast jag kommer inte ihåg vilket.
Den med månar på heter Tutti Frutti och den luktar medicin.

*M&M är ett godis som är typ som Non-Stop.

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

men hallå, ett läppglans som heter papaya lukar papaya, ett som heter hallon lukat hallon. annars skulle dom ju inte heta så! :O

16:53  
Anonymous Anonym said...

ska du inte skriva mer snart? det är jätteroligt att läsa :)

15:47  
Anonymous Anonym said...

snälla, skriv mer! det är väldigt intressant att läsa om dig och ditt liv. jag känner igen mig i så mycket!

20:18  
Anonymous Anonym said...

KOM IGEN SKRIV MER!!!! :D

14:43  
Anonymous Anonym said...

Tack för dina fina upplysningar om de små söta läppbalsamen. Själv fördrar jag frambuesa, jag känner igen mig doften, precis som du men jag kan inte sätta fingret på var ifrån jag känner igen de. Kram! ps. skriv gärna fler inlägg. ds.

22:17  

Skicka en kommentar

<< Home

Cursor by nuthinbutnet.net