lördag, februari 24, 2007

Vecka 8 (tror jag) i korta drag

Jahapp... Ska man berätta om vecka åtta? Vecka åtta, som är min sportlovsvecka var ganska händelserik. Det började i söndags med att jag packade, för vi skulle åka till fjällen. Och vet ni vad som hände då...? Såklart ni inte vet. Jag fick ett epilepsianfall. Japp, jag skulle packa några strumpor eller vad det nu var, och jag fick ett epilepsianfall. Sen så minns jag ingenting förens jag kom in i ambulansen, och då undrade jag: "Vad gör jag i en ambulans?".
Sen så åkte vi till barnakuten på Akademiska sjukhuset här i Uppsala. Där var jag ett kort tag, sedan så flyttade jag till barnneurologiska avdelningen. Sen så sov jag där en natt, sen så fick jag åka hem, sov en natt hemma, och sen så åkte jag till fjällen. Och nu har jag precis kommit hem därifrån och ska åka på 50-årsfest idag. Och min skittandställning värker och bänder, jag hatar den! Hej då!
Cursor by nuthinbutnet.net