söndag, februari 04, 2007

Gårdagens shopping



Igår var jag med min mamma och shoppade. Vi gick typ vid tolv, och kom hem vid fem. Men sen så gjorde jag en massa annat så jag hann inte skriva nått igår. Så det får bli idag istället.



Flaskorna på bilden är min nya ansiktsrengörare och mitt nya balsam. L'Oréal Hydrafresh Cleansing Gel heter rengöraren. Mitt blonderingsbalsam från Sunsilk har tagit slut, och det fick ersättas av PHC Volume Sensation Conditioner. Jag har varit sugen på PHC:s produkter ett tag och nu fick jag tillfälle att köpa det. Ursäkta för den suddiga bilden, men minsta darrning förstör bilden på min kamera.

Skorna är min första par högklackade. Jihoo! De är mycket finare i verkligheten, de kostar 380 kr och finns på Din sko. Det känns lite ovant med höga klackar, men de är skitfina!
Cursor by nuthinbutnet.net