torsdag, februari 01, 2007

Produkter från nätshopar

Jag kan väl inte direkt kalla mig för en galen nätshoppare, men det händer då och då att jag kollar in nätshopar, då mest bara för att kolla.

Chic Shine heter den här cremerougen från Jelly Pong Pong. Jag vill ha den mittersta färgen som kallas I'm in love. Den kostar 159 kr på www.accessora.se.







Ansiktsmasken som luktar choklad kommer från TVÅL. Då jag är helt besatt i choklad och behöver en ny ansitksmask så är den här perfekt. Den innehåller en lera som kommer från Atlasbergen i Marocko som har använts i 1400 år inom hudvård. Den kostar 199 kr och finns på www.eleven.se.





Den här mascaran som heter Focal Point kommer från Smashbox. Just nu så använder jag Diorshow, men när den tar slut så står det antingen mellan den här eller Great Lash från Maybelline.
Den kostar 180 kr och finns på www.eleven.se.













Det här läppglanset heter Kiss me och kommer från Philosophy. Det är läppbalsam och läppglans i ett, fast jag tycker att det är ganska onödigt med läppbalsam egentligen. Det är jättefin färg, och det lite ovanligt märke. Det kostar 115 kr och finns på www.cowparfymeri.se.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

palla skryta

18:42  

Skicka en kommentar

<< Home

Cursor by nuthinbutnet.net