måndag, januari 22, 2007

Det började med en artikel i Elle...


Jag ska berätta om min nya crush. En crush på en... väska. En helt underbar väska från det franska modehuset Hermés (det uttalas ungefär [örmé]). Den är helt underbar. Jag MÅSTE bara åka till NK i Stockholm och titta på den. Och absolut ha den. Det finns bara en hake, den kostar 50.000 kr i nyupplaga, såvida jag inte kan få den på second hand.
Men hur fick jag kontakt med väskan för första gången? Jag läste Elle, decembernumret 2006, och artikeln på sidan 97 fick mig att hita den ultimata väskan. Det var en artikel om en kvinna som hade får ärva sin mammas Kelly. Kelly, den väskmodell som jag har bestämt mig för att en dag äga. Den är helt underbar! Handgjord av proffs i läder. I en mängd olika färger. Svart, brun, och vinrött.
Det är min nya crush.
Cursor by nuthinbutnet.net