söndag, november 05, 2006

IsaDoras vintermakeup 06-07


Tänkte att jag skulle försöka mig på att recensera de olika sminkmärkenas make-up för respeltive säsonger. Först ut är IsaDora med sin vintermakeup Snow Glow.

Bas och kinder:
Lite för mörk, lite "gul" färg tycker jag. På vintern är man ofta blekare än så. Men det var väldigt fin glöd över kinderna som drar upp poängen. 3,5 av 5 poäng.
Ögon:
Väldigt fina ögonlock, dock stör jag mig lite på det gula som finns där. Ögonfransarna är täta, svarta och fyllda av volym. Vad mer kan man begära? 4,5 poäng av 5 poäng.
Läppar:
Fin glans och fin färg. Matchar ögonskuggan väldigt bra, dessutom så passar den modellen. 5 poäng av 5 poäng.
Allmänt intryck:
Skitsnygg, men känns inte så "vintrig". Skulle gärna se lite mer pastell, blått och grönt. 4 av 5 poäng.

Sammanlagt: 17 av 20 poäng
0-4 poäng: IG
5 -9 poäng: G
10-14 poäng: VG
15-20 poäng: MVG

Kommentera vad ni tycker. Mvh Veronika
Cursor by nuthinbutnet.net