onsdag, oktober 25, 2006

Inköpt och inspanat

Igår var jag på stan, och jag köpte en sak och spanade in en sak. Nu ska du få läsa om dem...

Inköpt
Min Maybelline Sky High Curves smular och fäller. Läget var akut; en my mascara måste köpas!
Som ni kanske vet så har jag önskat mig både en Lancôme Hypnose och en Max Factor Masterpiece, men det blev ingen av dem. Det blev en Diorshow istället. En recension kommer snart...











Inspanat
Samtidigt som jag köpte mascara så såg jag att en ny parfym hade kommit ut; DKNY Red Delicious. Det finns en variant för killar och en för tjejer. Tjejparfymen (som jag luktade på såklart) luktar helt underbart. Dessutom låter det roligt när man sprutar ut den, som när man tar en tugga på ett äpple (och det var nog parfymtillverkarnas mening också).
Det är är defenitivt en önskejulklapp, som dessutom har en bra julfärg (hihi).
Cursor by nuthinbutnet.net