lördag, september 30, 2006

Yesterday, all my troubles seem so far away

Igår var en härlig dag. Ridning i en timme, min favvosyssla. Fick till ett par härliga galoppsprång med Nemo. Han kändes i fin form, mjuk och följsam, han kanske till och med gick i en bra form?
Men nu har jag kommit på vad som är min drog. Galoppsprång. Jag dör typ om jag inte får galoppera. Jag skulle kunna prata på i timmar om hur det var på min ridlektion, men nu går vi vidare till nästa ämne nämligen..;

IDOL 2006!!!!!
Jag älskar Idol jättemycket, och det ska bli spännande och se vem som åker ut nästa vecka. Den här veckan var det Sara, fast jag tyckte att tjejen som sjöng "I love rock'n'roll" borde ha åkt ut, och så tyckte jag att Cissi inte gjorde lika bra som hon kunde ha gjort. Jag håller iallafall stenhårt på Markus.
Cursor by nuthinbutnet.net