söndag, september 24, 2006

Eyelinerpennor och mousse

Ignorera meddelandet som står under det här, jag älskar inte min eyelinerpenna, jag hatar den! Jag skulle vässa den, men den bara smulade sönder! Trots att jag la den i frysen i 10 min! Jag kommer nu att köpa en flytande eyeliner på torsdag, då jag tror att vi har studiedag. Den behöver man inte vässa. Köp inte Nivea Beauté Soft Liner!

Har börjat att kolla in internetshopar som säljer smink och hårprodukter, och upptäckte att www.accessora.se inte säljer Lee Stafford Double Blow, en asbra hårmousse. Däremot så säljer de Lee Stafford-borstar och Lee Stafford-schampon. Lee Stafford-borstar har jag bara sett på Barkaby Outlet och Lee Stafford-schampon finns inte att köpa i affärer i Sverige. Nu vet jag iallafall var jag kan köpa Lee Stafford-borstar.
Cursor by nuthinbutnet.net