torsdag, september 28, 2006

Smink

Hade studiedag idag och var på stan, jag köpte en ny kajal, L'Oréal Paris Contour Resist, en kajal som man inte vässar, men "skruvar upp" nytt "stift" istället. Jag köpte också ett nytt schampo, Sunsilk Lively Blonde. Jag har brunblont hår och vill "blondifiera" det lite.
Jag har kollat in foundations också, vad säger ni om Maybelline Dream Matte Mousse? Eller Biotherm Soufflé? Jag har fet/normal hy, vad rekommenderar ni? Och tycker ni att det är för tidigt med foundation vid 13?
Herrå!

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

hej! jag tycker att det är för tidigt med foundation vid 13, i synnerhet dyra sorter! om jag var du skulle jag satsa på ett kompaktpuder (ett sådant i dosa med svamp) som du applicerar lite av på näsan, i pannan, hakan och kanske under ögonen. vifta bort överflöd med fingrarna, man vill inte se smulig ut! :) jag är 23 och använder för det mesta bara lite concealer kring näsan och under ögonen, och sen puder, eftersom min hy är såpass bra att det inte skulle göra den någon nytta att ha på foundation i hela ansiktet. har man fin hy så ska man ju absolut inte dölja den.

22:49  

Skicka en kommentar

<< Home

Cursor by nuthinbutnet.net