söndag, oktober 15, 2006

Products I don't need, but I really want!


Maybelline Dream Mousse Blush
"Moussesucéen fortsätter...", alla har väl hört den reklamen? Har skön och mjuk konstistens och fina färger, har spanat in mig på Mauve, den bakre färgen på bilden.


Lancôme Hypnôse
Jag har hört att den är jättebra och jag vill satsa lite på min mascaror. Dessutom en snygg hylsa och ett coolt märke. Kommer att ersätta L'Oréalen som jag har just nu.


TVÅL Ansiktsmask Choklad
Jag ÄLSKAR choklad och har ingen ordentlig ansiktsmask så det här är nog en perfect match för mig. Undrar om den går att äta...

Nuxe Huile Prodigieuse OR
En guldfärgad olja till hud och hår, ger fin lyster. Kommer nog att användas vid lite finare tillfällen, den verkar helt wonderful!

Max Factor Masterpiece
Vem har inte hört talas om Masterpiece? Den har fått höga betyg i tester i massor av tidningar, och jag har hört att den har fått jättebra kritik. Kommer förmodligen att få ersätta min Maybelline.
Cursor by nuthinbutnet.net