lördag, februari 03, 2007

En till lista

Här kommer en lista stulen från Alice.

Scarf - Turban
Okej, turban är vårens accessoar, men hur snyggt är det?
Bruuns Bazaar - Mads Nørgaard
Jag är en modenovis, så jag har ingen koll på de märkena. Nu kommer alla fashionistas mörda mig...
Hög klack - Ballerina
Hög klack är skitsnyggt och skitsexigt, men ballerinor är så himla fina!
H&M - Hermés
Hermés gör så snygga grejer, och i det här inlägget så kan ni läsa om min kärlek för Hermés Kelly. Fast H&M ligger närmare i budget.
Förklädesklänning - A-linjeklänning
Inga kommentarer.
Edith - Paddington
Är det bara jag som hatar Paddington?
Stenar/kristaller - Nitar
Nitar är mycket coolare!
En-axel-klänning - Tubklänning
Jag tycker att tubklänningar är ascoola och skitgulliga.
Neon - Pastell
Starka färger ska det va!
Kroppsnära - A-linjeformat
Inga kommentarer.
Pyton - Leopard
Både är exakt lika coola.
Modeblogg - Modemagasin
Elle in my heart...
Baddräkt - Bikini
Absolut inget ont mot baddräkts-fans, men ser inte baddräkter lite tantiga ut?
Chloé - Cacharel
See by Chloé har läskigt fina klänningar.
Blommigt - Prickigt
Prickigt in my heart. Har på mig en prickig kjol just nu faktiskt.
Guldmetallic - Silvermetallic
Har ni hört talas om vitt guld?
Tighta byxor - vida byxor
Tight är det enda som passar på mina icke-existerande höfter.
Sportchic - Lyxhippie
Lyxig+Hippie=framgång
90-tal - 80-tal
I was born then, so... Och så är grunge rättså snyggt.
Techometallic - Romantisk
Hellre sexigt cool än tråkig metallbrud.

Nu ska jag ner på stan med mamma och köpa en rougeborste+Elle. Och kanske lite godis. Aja, herrå för den här gången.
Cursor by nuthinbutnet.net