söndag, mars 18, 2007

Jag är lat. Så lat att jag inte ens orkar skriva en titel på mitt blogginlägg som jag skriver på jagvetintehurlänge. Jag börjar med att skriva om igår...

En vanlig dag. Frukost, lunch, in till stan vid halv fem, gå lite på stan med mamma, hämta ut biobiljetter, köpa biogodis, ta en hamburgare på Max, gå till biografen, vänta lite innan man går och ser en film som 99,9 % av befolkningen redan har sett. Nämligen "Natt på museet" med Ben Stiller. Den var bra, några få fel men shit the same. Den är till för att underhålla, inte för att folk ska lära sig saker. Fast det var en sak som irriterade mig. I reklamen så var det reklam för filmen "Asterix och vikingarna". Det funkar inte. Asterix och Obelix är galler, de var ett folk som levde i nuvarande Frankrike f.Kr. Vikingarna levde i Norden e.Kr. Nu vet jag att jag är onödigt petig, men ändå.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

asså shet sug fan

17:04  

Skicka en kommentar

<< Home

Cursor by nuthinbutnet.net